ال سی دی سامسونگ s22 fe

تعویض ال سی دی سامسونگ s22 fe : تعویض این قطعه به مهارت نیاز دارد و توصیه می شود به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید. چرا که کم ترین اشتباه می تواند هزینه زیادی را در بر داشته باشد. در این نمایندگی تعویض قطعات به صورت حرفه ای و در کم ترین زمان انجام می شود.

هزینه تعویض ال سی دی سامسونگ s22 fe

هزینه تعویض این قطعه از 600000 هزرا تومان شروع می شود ، این هزینه شامل تامین قطعه نمی شود و بستگی به نیاز یا عدم نیاز تامین قطعه این هزینه متغیر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعویض ال سی دی سامسونگa23

مشخصات ال سی دی سامسونگ s22 fe

اندازه صفحه نمایش این گوشی ها 6.5 اینچ (16.51 سانتی متر) مکی باشد و دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 407 ppi ، هم چنین دارای صفحه نمایش Super AMOLED و صفحه لمسی که از نوع  خازنی می باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4

قیمت ال سی دی سامسونگ s22 fe

قیمت این ال سی دی ها در حدود 2000000 تومان می باشد ، این قیمت  ها به دلیل نوسانات حدودی هستند ، جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در اکثر فروشگاه ها قیمت ها با کیفیت هم خوانی نداشته و سوء استفاده می کنند. لطفا در این موارد دقت های لازم را داشته باشید.

خرید ال سی دی سامسونگ s22 fe

برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ s22 fe می توانید با ما تماس بگیری و با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در مشهد

کاربران گوشی های سامسونگ در مشهد می توانند گوشی های خود را برای ما در میدان ولیعصر ارسال کنند. کاربران هم می توانند حضوری مراجعه کنند و هم کالای تعمیری خود را برای ما ارسال  کنند.

نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تبریز

کاربران گوشی های سامسونگ در تبریز می توانند گوشی های خود را برای ما در میدان ولیعصر ارسال کنند. کاربران هم می توانند حضوری مراجعه کنند و هم کالای تعمیری خود را برای ما ارسال  کنند.

نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در اراک

کاربران گوشی های سامسونگ در اراک می توانند گوشی های خود را برای ما در میدان ولیعصر ارسال کنند. کاربران هم می توانند حضوری مراجعه کنند و هم کالای تعمیری خود را برای ما ارسال  کنند.

تعمیر ایرپاد هایلوw1

نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در قزوین

کاربران گوشی های سامسونگ در قزوین می توانند گوشی های خود را برای ما در میدان ولیعصر ارسال کنند. کاربران هم می توانند حضوری مراجعه کنند و هم کالای تعمیری خود را برای ما ارسال  کنند.