تعویض ال سی دی سامسونگ S24 ultra

تعویض ال سی دی سامسونگ S24 ultra : آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران ، این تعمیرات را به صورت تخصصی اجام می دهد. توصیه می شود برای تعویض و یا تعمیر هر قطعه ای در گوشی و لوازم تعمیری خود به نمایندگی های رسمی آن مراجعه کنید. اکثر تعمیراتی ها نمایندگی نیستند و صرفا از کلمه نمایندگی استفاده می کنند.

مراحل کلی تعویض ال سی دی را شاید با دیدن چند ویدیوی آموزشی بتوان تا حدودی پیش رفت اما بهتر است در این زمینه مهارت های لازم نیز کسب شده باشد به هم منظور توصیه می شود به تعمیراتی های معتبر مراجعه کنید.

قیمت تعویض ال سی دی سامسونگ a22

تعویض ال سی دی سامسونگ s23 الترا

هزینه تعویض ال سی دی سامسونگ s24 ultra

هزینه تعویض تاچ ال سی دی این گوشی ها با توجه به کیفیت و نوع ال سی دی متفاوت است ، هزینه ها از 600000 هزار تومان شروع می شوند ، این هزیه فقط اجرت تعویض بوده و با شامل تامین قطعه نمی باشد و در صورت تامین قطعه هزینه اجرت تعویض و ال سی دی اضافه خواهد شد و تا چند میلیون متغیر است. در هزینه تعویض نیز توجه داشته باشید که قیمت ها با مکان های دیگر اختلاف زیادی نداشته باشند.

خرید تاچ ال سی دی سامسونگ s24 ultra

برای خرید تاچ این گوشی ها با قیمت مناسب می توانید به نمایندگی آرامیس سرویس مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با شماره 09393113974 تماس بگیرید.

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ s24 ultra

قیمت تاچ ال سی دی این گوشی ها 32500000 هزار تومان است. برای خرید روز تاچ ال سی دی با ما تماس بگیرید. کاربران این گوشی ها  از هر استان و یا شهرستان می توانند نسبت به خرید و یا تعویض و تعمیر این قطعه با ما در ارتباط باشند.

نکته :

افتادن از ارتفاع یکی از دلایل رایج شکستگی تاچ ال سی دی ها می باشد. گوشی هایی که کاور ندارند به راحتی از دست سر خوره و خارج می شوند ، توصیه می شود برای گوشی های خود کاور تهیه کنید و موارد دیگر