پلی استیشن 3

اگر به دنبال تعمیر پلی استیشن 3 (PS3) خود هستید، چند گزینه در پیش روی شماست شماست:

1. مرکز خدمات سونی: می توانید با مرکز خدمات رسمی سونی یا نمایندگی تعمیرات پی اس ps3 در منطقه خود تماس بگیرید تا در مورد تعمیر پی اس PS3 خود پرس و جو کنید. این نمایندگی های سونی می توانند اطلاعاتی در مورد فرآیند تعمیر، هزینه تعمیر پی اس 3 (ps3) مربوطه و هر گونه ضمانت نامه ای که ممکن است قابل اجرا باشد را در اختیار شما قرار دهند.

لینک های مرتبط:

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 2 (ps2)

نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 4 (ps4)

2. تعمیرگاه های شخص ثالث: تعمیرگاه های شخص ثالث زیادی وجود دارند که در تعمیر کنسول های بازی تخصص دارند، از جمله PS3. این مغازه ها اغلب جایگزین مقرون به صرفه تری برای مرکز خدمات رسمی ارائه می دهند. بهتر است قبل از انتخاب تعمیرگاه، کمی تحقیق کنید و نظرات را بخوانید تا مطمئن شوید که آنها شهرت و تجربه خوبی در تعمیر PS3 دارند.

3. تعمیر DIY: اگر با وسایل الکترونیکی آشنا هستید و مهارت های فنی دارید، ممکن است سعی کنید خودتان PS3 خود را تعمیر کنید. منابع آنلاین مختلفی از جمله آموزش ها و انجمن ها وجود دارد که دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه تشخیص و رفع مشکلات رایج PS3 را ارائه می دهد. با این حال، توجه داشته باشید که باز کردن این دستگاه و انجام تعمیرات خود می‌تواند هرگونه ضمانت‌نامه را از بین ببرد و در صورت عدم انجام صحیح ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد.

قبل از تصمیم گیری در مورد گزینه تعمیر پلی استیشن 3، مهم است که میزان مشکل PS3 خود را ارزیابی کنید. برخی از مشکلات رایج PS3 شامل خطاهای خواندن دیسک، مشکلات برق و مشکلات اتصال کنترلر است. درک مشکل خاص به شما کمک می کند تا بهترین اقدام را برای تعمیرات تعیین کنید.

نمایندگی تعمیرات ps3 در تهران

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات پی اس 3 به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی پلی استیشن در تهران می باشد. در این نمایندگی ، متخصصان کلیه ی قطعات آسیب دیده که دچار شکستگی ، ترک خوردگی ، سوختگی و… شده اند را با نمونه های با کیفیت تعویض می کنند.

هزینه تعمیر پلی استیشن 3

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات پی اس 3(ps3) و کنسول بازی این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید، تعمیر و یا استعلام قیمت پی اس 3(ps3) و کنسول بازی با شماره های:09393113974 و  09123113974 تماس بگیرید

آیفون 8 پلاس
نمایندگی تعمیرات آیفون
Mi 9Lite
نمایندگی تعمیرات اندروید
ایرپاد 1 - airpod1
نمایندگی تعمیرات ایرپاد (Airpod)
اسپیکر جاز
نمایندگی تعمیرات انواع اسپیکر
تبلت اچ پی - HP
نمایندگی تعمیرات انواع تبلت
تلویزیون SNOVA-TV
نمایندگی تعمیرات انواع تلویزیون
کنسول بازی 4
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 4
کنسول بازی 5
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 5
اسپیکر میکرولب - آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر میکرولب
اسپیکر هارمن کادرن -آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر هارمن کاردن