نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON)

اگر به دنبال تعمیر ویدئو پروژکتور اپسون خود هستید، توصیه می کنم با مرکز خدمات یا نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON) تماس بگیرید. چرا که می توانند اطلاعاتی را در مورد روند تعمیر راهنمایی کنند.

در ادامه اطلاعات کلی در مورد ویدئو پروژکتورهای اپسون در اختیار شما قرار دهم. اپسون طیف وسیعی از ویدئو پروژکتورها را با مشخصات متفاوت برای رفع نیازها و کاربردهای مختلف ارائه می دهد. برخی از مشخصات رایجی که ممکن است در پروژکتورهای اپسون بیابید عبارتند از:

مشخصات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON)

1. رزولوشن:

پروژکتورهای اپسون در رزولوشن های مختلفی مانند 1080p Full HD، 4K Ultra HD یا حتی وضوح بالاتر برای مدل های حرفه ای ارائه می شوند.

2. روشنایی:

پروژکتورهای اپسون سطوح روشنایی متفاوتی دارند که بر حسب لومن اندازه گیری می شود. روشنایی بالاتر برای محیط های با نور خوب یا صفحه نمایش های بزرگ مناسب است، در حالی که روشنایی کمتر ممکن است برای صفحه نمایش های کوچکتر یا اتاق هایی با نور کم کافی باشد.

3. نسبت کنتراست:

تفاوت بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت های یک تصویر را اندازه گیری می کند. نسبت کنتراست بالاتر منجر به تصاویری پر جنب و جوش و با جزئیات بیشتر می شود.

4. Throw Ratio:

اندازه تصویر نمایش داده شده را بر اساس فاصله بین پروژکتور و صفحه نمایش تعیین می کند. مدل‌های مختلف نسبت پرتاب متفاوتی دارند تا تنظیمات مختلف نصب را در خود جای دهند.

5. قابلیت اتصال:

پروژکتورهای اپسون معمولاً طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال از جمله HDMI، VGA، USB و اتصال بی‌سیم را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی یا دستگاه‌های استریم را متصل کنید.

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون در اصفهان

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون در اصفهان دارای شعبه می‌باشد. مشتریانی که در شهرستان حضور دارند می‌توانند ویدیو پروژکتور خود را برای ما ارسال کنند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف نماییم.

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون در شیراز

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون در شیراز نیز دارای شعبه می‌باشد. شما می‌توانید با شماره های زیر ، ویدیو پروژکتور خود را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف نماییم.

6. عمر لامپ:

پروژکتورهای اپسون از لامپ هایی استفاده می کنند که طول عمر مشخصی دارند که معمولاً بر حسب ساعت اندازه گیری می شود. طول عمر بیشتر لامپ به معنای تعویض کمتر و هزینه های نگهداری کمتر است.

هزینه تعمیر ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON)

با توجه ایراد دستگاه ویدیو پروژکتور و نوسانات بازار هزینه تعمیر متغییر می باشد.

نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON) را از کجا پیدا کنیم؟

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون ، این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON) ، تعمیر نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON) و یا استعلام قیمت نمایندگی تعمیرات ویدیو پروژکتور اپسون (EPSON) با شماره های:09393113974 و  09123113974 تماس بگیرید.