آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ کامپک campaq  این تعمیرات را به صورت اختصاصی انجام می دهد. خدمات ما بر روی این لپ تاپ ها از قبیل : ریبال کردن ، ارتقاء هارد لپ تاپ کامپک ، ارتقاء رم لپ تاپ کامپک ، تعویص ال سی دی لپ تاپ کامپک ، تعویض باتری لپ تاپ کامپک و… می باشد.

تعمیر لپ تاپ

تعویض ال سی دی لپ تاپ کامپک 

برای تعویض ال سی دی این لپ تاپ ها می توانید به آرامیس سرویس به صورت حضوی مراجعه کنید و یا به کالای خود را ارسال کنید تا فرایند تعویض انجام شود.

« نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو »

تعویض باتری لپ تاپ کامپک

برای تعویض باتری این لپ تاپ ها می توانید به آرامیس سرویس به صورت حضوی مراجعه کنید و یا به کالای خود را ارسال کنید تا فرایند تعویض انجام شود.

تعویض فن لپ تاپ کامپک

فن لپ تاپ ها مهم ترین عامل در عملکرد لپ تاپ می تواند باشد. داغ شدن بیش از حد سی پی یو و یا سایر قطعات پردازشی می تواند به دستگاه آسیب برساند. توصیه می شود برای سرویس دوره ای این قطعه اقدام کنید و یا اگر خود مهارت دارید در خانه این کار را انجام دهید.

تعویض سوکت شارژ لپ تاپ کامپک

سوکت شارژ های لپ تاپ وایو می بایست با کابل متناسب شارژ شود. ممکن است نفوذ گرد و خاک نیز منجر به قطع و وصلی شارژ لپ تاپ شود.

نمایندگی لپ تاپ کامپک در تهران

آرامیس سرویس در تهران به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ کامپک ، این تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می دهد. کاربرانی که در تهران هستند می توانند به صورت حضوری از خدمات مرتبط با این تعمیرات بهره مند شوند.

تعمیر برد لپ تاپ کامپک

برای تعمیر برد لپ تاپ سونی وایو و یا خرید برد لپ تاپ سونی وایو در مدل های مختلف می توانید با 09393113974 تماس بگیرید.

قطعات لپ تاپ کامپک در بازار به ندرت پیدا می شوند. در مواردی ممکن است از خارج از کشور این قطعه نیاز به تامین باشد. اگر نیاز به برد و یا سایر قعات این لپ تاپ ها دارید با آرامیس سرویس در ارتباط باشید.

خرید لپ تاپ کامپک

برای خرید لپ تاپ سونی وایو با قیمت مناسب می توانید به آرامیس سرویس مراجعه کنید و یا قبل از خرید جهت مشاوره تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت لپ تاپ کامپک
، قیمت ال سی دی لپ تاپ کامپک ، تعویض فن لپ تاپ کامپک ، ارتقا لپ تاپ کامپک ، ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ کامپک و… می توانید به آرامیس سرویس مراجعه کنید.

لپ تاپ compaq ساخت کجاست؟

کامپک (Compaq)، خلاصه شده عبارت Compatibility And Quality (سازگاری و کیفیت) می باشد که درشرکت‌های بزرگ رایانه‌ساز آمریکا تولید می شود.
جهت استعلام قیمت لپ تاپ compaq cq57
، استعلام قیمت یا خرید لپ تاپ compaq cq58
، خرید یا استعلام قیمت لپ تاپ compaq cq60

« تعویض ال سی دی آیفون 13 پرومکس »