تعمیر لپ تاپ مایکروسافت

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مایکروسافت MICROSOFT این تعمیرات را به صورت اختصاصی انجام می دهد. خدمات ما بر روی این لپ تاپ ها از قبیل : ریبال کردن ، ارتقاء هارد لپ تاپ مایکروسافت ، ارتقاء رم لپ تاپ مایکروسافت ، تعویص ال سی دی لپ تاپ مایکروسافت ، تعویض باتری لپ تاپ مایکروسافت و… می باشد.

« نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو  »

تعمیر لپ تاپ

تعویض ال سی دی لپ تاپ مایکروسافت

برای تعویض ال سی دی این لپ تاپ ها می توانید به آرامیس سرویس به صورت حضوری مراجعه کنید و یا به کالای خود را ارسال کنید تا فرایند تعویض انجام شود.

تعویض باتری لپ تاپ مایکروسافت

برای تعویض باتری این لپ تاپ ها می توانید به آرامیس سرویس به صورت حضوری مراجعه کنید و یا به کالای خود را ارسال کنید تا فرایند تعویض انجام شود.

تعویض فن لپ تاپ مایکروسافت

فن لپ تاپ ها مهم ترین عامل در عملکرد لپ تاپ می تواند باشد. داغ شدن بیش از حد سی پی یو و یا سایر قطعات پردازشی می تواند به دستگاه آسیب برساند. توصیه می شود برای سرویس دوره ای این قطعه اقدام کنید و یا اگر خود مهارت دارید در خانه این کار را انجام دهید.

تعویض سوکت شارژ لپ تاپ مایکروسافت

سوکت شارژ های لپ تاپ مایکروسافت می بایست با کابل متناسب شارژ شود. ممکن است نفوذ گرد و خاک نیز منجر به قطع و وصلی شارژ لپ تاپ شود.

نمایندگی لپ تاپ مایکروسافت در تهران

آرامیس سرویس در تهران به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مایکروسافت ، این تعمیرات را به صورت تخصصی انجام می دهد. کاربرانی که در تهران هستند می توانند به صورت حضوری از خدمات مرتبط با این تعمیرات بهره مند شوند.نمایندگی فروش لپ تاپ گیگابایت

تعمیر برد لپ تاپ مایکروسافت

برای تعمیر برد لپ تاپ مایکروسافت و یا خرید برد لپ تاپ گیگابایت در مدل های مختلف می توانید با 09393113974 تماس بگیرید.

قطعات لپ تاپ مایکروسافت

قطعات لپ تاپ مایکروسافت در بازار به ندرت پیدا می شوند. در مواردی ممکن است از خارج از کشور این قطعه نیاز به تامین باشد. اگر نیاز به برد و یا سایر قعات این لپ تاپ ها دارید با آرامیس سرویس در ارتباط باشید.

خرید لپ تاپ مایکروسافت

برای خرید لپ تاپ مایکروسافت با قیمت مناسب می توانید به آرامیس سرویس مراجعه کنید و یا قبل از خرید جهت مشاوره تماس بگیرید.

هزینه تعمیر سرفیس

هزینه تعمیر سرفیس می تواند بین 1000000 – 5000000 تومان باشد.

تعمیر سرفیس تبریز

آرامیس سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سرفیس ، این تعمیرات را برای کاربران آن در هر جای ایران تعمیر می کند. کاربران این لپ تاپ ها می توانند کالای تعمیری خود را برای ما در تهران میدان ولیعصر ارسال کنند.

تعمیر سرفیس اصفهان

کاربرانی که در اصفهان هستند می توانند لپ تاپ سرفیس خود را برای ما ارسال کند تا در کم ترین زمان آن را تعمیر و ارسال کنیم.

تعمیر سرفیس در محل

کابرانی که مایل هستند لپ تاپ سرفیس خود را در محل تعمیر کنند با 09393113974 تماس بگیریند.

نمایندگی مایکروسافت در مشهد

کاربرانی که در مشهد هستند می توانند لپ تاپ سرفیس خود را برای ما ارسال کند تا در کم ترین زمان آن را تعمیر و ارسال کنیم.
نمایندگی سرفیس در پایتخت

« طراحی سایت وردپرسی »