لپ تاپ aser

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

500000 – 5000000

تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر

برای تعویض ال سی دی لپ تاپ های ایسر در تمامی مدل ها می توانید به صورت حضوری به آرامیس سرویس مراجعه کنید و یا با 09393113974 تماس بگیرید.

  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در کرج
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در مشهد
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در زنجان
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در اصفهان
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در همدان
  • نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در تبریز

برخی از مشکلات رایجی که ممکن است نیاز به تعمیر لپ تاپ ایسر داشته باشد عبارتند از:

1. تعمیر یا تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسر: اگر صفحه نمایش لپ تاپ Acer شما ترک خورده است، خطوط را نشان می دهد یا به درستی کار نمی کند، یک تکنسین می تواند صفحه نمایش را تعمیر یا تعویض کند.

2. تعمیر یا تعویض صفحه کلید لپ تاپ ایسر: اگر صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما کار نمی کند، کلیدها چسبیده اند یا برخی از کلیدها کار نمی کنند، یک تکنسین می تواند صفحه کلید را تعمیر یا تعویض کند.

3. تعویض باتری لپ تاپ ایسر: 

اگر باتری لپ تاپ ایسر شما شارژ نمی شود یا اصلا کار نمی کند، یک تکنسین می تواند آن را با یک باتری جدید تعویض کند.

4. خرابی هارد دیسک: اگر هارد دیسک لپ تاپ ایسر شما از کار بیفتد یا با از دست دادن اطلاعات مواجه شدید، یک تکنسین می تواند هارد دیسک را تعویض کرده و در صورت امکان به بازیابی اطلاعات کمک کند.

5. مشکلات داغ شدن بیش از حد: اگر لپ تاپ ایسر شما بیش از حد گرم می شود، به طور تصادفی خاموش می شود یا صدای فن بلند می شود، یک تکنسین می تواند سیستم خنک کننده را تمیز کند، خمیر حرارتی را جایگزین کند، یا راه حل های دیگری برای حل مشکل پیشنهاد دهد.

6. مشکلات نرم افزاری: اگر لپ تاپ Acer شما کند کار می کند، یخ می زند یا با خطاهای نرم افزاری مواجه می شود، یک تکنسین می تواند مشکلات مربوط به نرم افزار را تشخیص داده و برطرف کند.

7. ارتقاء و نصب: اگر می‌خواهید رم، فضای ذخیره‌سازی یا سایر اجزای سخت‌افزار لپ‌تاپ Acer خود را ارتقا دهید، یا اگر برای نصب نرم‌افزار به کمک نیاز دارید، یک تکنسین می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند.

انتخاب یک سرویس تعمیر معتبر یا تماس با مراکز رسمی تعمیر ایسر برای تعمیرات گارانتی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تکنسین ها تجربه کار با لپ تاپ های Acer را دارند و از قطعات اصلی Acer برای تعویض استفاده می کنند. علاوه بر این، قبل از تحویل لپ‌تاپ برای تعمیر، از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از از دست رفتن اطلاعات احتمالی جلوگیری کنید.

لینک های مفید:

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعویض باتری لپ تاپ Acer

وقتی صحبت از تعمیر باتری لپ‌تاپ ایسر می‌شود، بسته به مشکل خاصی که با آن مواجه می‌شوید، چند گزینه مختلف وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای رفع مشکلات باتری لپ‌تاپ Acer می‌توانید اقداماتی را انجام دهید:

1. کالیبره کردن باتری: گاهی اوقات ممکن است باتری به طور دقیق میزان شارژ خود را گزارش ندهد. برای تنظیم مجدد باتری، آن را به طور کامل شارژ کنید، سپس از لپ تاپ خود استفاده کنید تا باتری کاملا خالی شود و لپ تاپ خاموش شود. شارژر را به برق وصل کنید و اجازه دهید تا 100 درصد بدون وقفه شارژ شود. این فرآیند می تواند به بهبود دقت گزارش سطح شارژ باتری کمک کند.

2. مشکلات نرم افزاری را بررسی کنید: گاهی اوقات، نرم افزار یا درایورها می توانند باعث مشکلات باتری شوند. مطمئن شوید که لپ تاپ Acer شما آخرین به روز رسانی های سیستم عامل را اجرا می کند و تنظیمات برق شما به درستی پیکربندی شده است. همچنین می‌توانید درایورهای باتری را دوباره نصب کنید یا تنظیمات مدیریت انرژی را به مقادیر پیش‌فرض خود بازنشانی کنید.

3. تعویض باتری: اگر باتری لپ تاپ ایسر شما شارژ نمی شود یا اصلا کار نمی کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. می توانید یک باتری جدید را از Acer یا خرده فروشان مجاز خریداری کنید. مطمئن شوید که مدل باتری مناسبی را که با لپ تاپ ایسر شما سازگار است تهیه کنید. دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید یا برای راهنمایی در مورد نحوه ایمن تعویض باتری با یک تکنسین حرفه ای مشورت کنید.

توجه به این نکته ضروری است که باتری های لپ تاپ عمر محدودی دارند و به مرور زمان ممکن است به طور طبیعی تحلیل رفته و ظرفیت خود را برای نگهداری شارژ از دست بدهند. اگر باتری لپ تاپ ایسر شما چندین سال از عمر آن می گذرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که جایگزینی را در نظر بگیرید، حتی اگر مشکل آشکاری از خود نشان ندهد.

هزینه تعویض باتری  لپ تاپ Acer

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات  لپ تاپ Acer این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید، تعمیر و یا استعلام قیمت  لپ تاپ Acer و یا خرید  لپ تاپ Acer با شماره های:09393113974 تماس بگیرید.