اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen )

تعمیر اسپیکر (Bang & Olufsen )

اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen ) به دلیل صدای باکیفیت، دوام بالا و سایر ویژگی ها به عنوان بهترین اسپیکر ها شناخته می شوند.اگر نیاز به تعمیر اسپیکر خود دارید، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید:

توجه :

اگر مهارت کافی در باز و بست اسپیکر و یا تعویض قطعه و تعمیر آن ندارید به آرامیس سرویس مراجعه کنید.

پایین تر از میدان ولیعصر ، کوچه ولدی ، پ 14 ، ط 1 ، واحد 3

تعمیر اسپیکر بنگ اند الفسن در خانه

1. مشکل را شناسایی کنید: مشخص کنید که دقیقاً چه مشکلی در بلندگوی Mixeder شما وجود دارد. آیا صدا تولید نمی کند، صدای اعوجاج دارد یا مشکل فیزیکی مانند قطع شدن کابل یا شل شدن اتصال وجود دارد؟

2. گارانتی را بررسی کنید: اگر گارانتی اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen )   شما هنوز تحت  معتبر است، با پشتیبانی مشتری اسپیکر بنگ یا خرده‌فروشی که آن را خریداری کرده‌اید تماس بگیرید.  ممکن است بتوانند در تعمیرات یا جایگزینی به شما کمک کنند.

3. عیب یابی: اگر اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen ) شما تحت گارانتی نیست یا می خواهید خودتان آن را تعمیر کنید، برخی از مراحل اولیه عیب یابی را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که بلندگو به درستی وصل شده است، سطح صدا را بررسی کنید و آن را با دستگاه های مختلف تست کنید تا هرگونه مشکل با منبع صدا را رد کنید.

4. اسپیکر را تمیز کنید: گرد و غبار می تواند بر عملکرد اسپیکر  شما تأثیر بگذارد. از یک پارچه نرم یا برس برای تمیز کردن به آرامی مشبک بلندگو و سایر قسمت های قابل دسترس استفاده کنید.

5. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار: بررسی کنید آیا به‌روزرسانی‌های میان‌افزار یا نرم‌افزار برای بلندگوی اسپیکر بنگ اند الفسن شما موجود است یا خیر. به روز رسانی نرم افزار گاهی اوقات می تواند مشکلات عملکرد را حل کند.

6. تماس با نمایندگی تعمیرات اسپیکر بنگ انند الفسن: اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen )تماس بگیرید. آنها می توانند مراحل عیب یابی بیشتری را به شما ارائه دهند یا شما را راهنمایی کنند که چگونه اسپیکر خود را توسط یک متخصص تعمیر کنید.

7. منبع تغذیه را بررسی کنید: مطمئن شوید که اسپیکر شما به درستی به منبع برق وصل شده است یا باتری ها خالی نیستند. اگر بلندگوی بی سیم است، بررسی کنید که آیا بلوتوث یا Wi-Fi به درستی فعال است یا خیر.

8. تنظیم مجدد بلندگو: برخی از بلندگوهای میکسدر دارای یک دکمه تنظیم مجدد یا ترکیبی خاص از دکمه ها هستند که برای بازنشانی آنها باید فشار دهید.

لینک های مرتبط:

تعمیر اسپیکر جاز

تعمیر اسپیکر جی بی ال

انواع اسپیکر بنگ اند الفسن که تعمیر می کنیم

Bang & Olufsen طیف وسیعی از بلندگوها را ارائه می دهد که نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده می کند. در اینجا چند مدل قابل توجه آورده شده است:

تعمیر اسپیکر بنگ اند آلفسن مدل ‏Beolab 90
تعمیر اسپیکر Bang & Olufsen Beoplay A9 (4th Gen)
تعمیر اسپیکر Bang & Olufsen Beoplay A9 MK4
تعمیر اسپیکر بنگ اند آلفسن مدل ‏Beosound edge

برای تعمیر هر یک از مدل های اسپیکر خود می توانید با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری در دفتر تعمیرات ما در میدان ولیعصر ، کوچه ولدی مراجعه کنید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

هزینه تعمیر اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen )

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen ) این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید، تعمیر و یا استعلام قیمت اسپیکر بنگ اند الفسن (Bang & Olufsen ) با شماره های:09393113974 و  09123113974 تماس بگیرید

آیفون 8 پلاس
نمایندگی تعمیرات آیفون
Mi 9Lite
نمایندگی تعمیرات اندروید
ایرپاد 1 - airpod1
نمایندگی تعمیرات ایرپاد (Airpod)
اسپیکر جاز
نمایندگی تعمیرات انواع اسپیکر
تبلت اچ پی - HP
نمایندگی تعمیرات انواع تبلت
تلویزیون SNOVA-TV
نمایندگی تعمیرات انواع تلویزیون
کنسول بازی 4
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 4
کنسول بازی 5
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 5
اسپیکر میکرولب - آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر میکرولب
اسپیکر هارمن کادرن -آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر هارمن کاردن