iPhone-13-Pro-Max

تعویض سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس

سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس  وظیفه ی انتقال شارژ به باتری را به انجام می دهد. در صورتی که سوکت شارژ و یا شارژر نتواند به درستی شارژ را انتقال دهد، ایراد آن به چند علت بر می گردد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در ابتدا برای استفاده ی درست از آیفون 13 پرومکس لازم است برای شارژ آن سه معیار را در نظر داشته باشید:

  • سالم بودن باتری
  • سالم بودن شارژر
  • اطمینان از عدم خرابی سوکت شارژ آیفون.

مواردی که در بالا اشاره شد، برای شارژ درست آیفون مورد نیاز هستند و در صورت ایراد در یکی از آن ها ، دستگاه به درستی شارژ نشده و کاربر را با مشکل رو به رو می کند. در ادامه تمامی مواردی که بر کارکرد سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس موثر هستند را بررسی می کنیم. همچنین به راه کار هایی برای رفع این مشکل می پردازیم.

چرا سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس خراب می شود؟

این مشکل ممکن است بر اثر استفاده های مداوم کاربران به وجود بیاید. همچنین قطع و وصل کردن های پی در پی شارژ یکی از مواردی است که سبب می شود سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس  با اختلال رو به رو شود.

دلیل دیگر می تواند نفوذ گرد و غبار به سوکت شارژ باشد. وجود گرد و غبار در سوکت شارژ اجازه ی وصل شدن شارژر با دستگاه را نمی دهد و در نتیجه امکان شارژ را از دستگاه سلب می کند.

یکی از رایج ترین عواملی که عملکرد سوکت شارژ را کاهش می دهد ، استفاده از کابل شارژهای تقلبی می باشد. این کابل ها به دلیل قیمت ارزان شارژر آیفون ، کارایی پایین تری را ارائه می کنند.

لینک های مرتبط:

تعویض سوکت شارژ آیفون 13 پرو (iphone 13 pro)

تعویض سوکت شارژ آیفون 13 (iphone 13)

تعمیر سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس

در ادامه به روش های موجود برای تعمیر سوکت شارژ آیفون13 پرومکس (iphon 13 promax) می پردازیم. توجه داشته باشید که این روش ها برای مشکلات ابتدایی این قطعه موثر بوده و در صورتی که خرابی سوکت شارژ در سطح بالاتری باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد.

–  در صورت مواجه شدن با مشکل کوتاهی پین ها در آیفون 13 پرومکس ،  می توانید از انبردست استفاده کرده و مجددا پین ها را بالا کشیده و آن ها را به حالت اولیه برگردانید.

برای تعویض سوکت شارژ آیفون 13 پرومکس باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابزار لازم را جمع آوری کنید: به یک پیچ گوشتی کوچک فیلیپس، یک ابزار یا اسپاجر پلاستیکی و یک سوکت شارژ جایگزین نیاز دارید.

2. خاموش کردن آیفون: مطمئن شوید که آیفون خود را قبل از شروع فرآیند تعمیر خاموش کنید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

3. پیچ ها را باز کنید: از پیچ گوشتی کوچک فیلیپس برای باز کردن پیچ های موجود در پایین آیفون استفاده کنید. معمولاً دو پیچ در دو طرف درگاه شارژ وجود دارد.

4. صفحه نمایش را باز کنید: ابزار یا اسپاجر پلاستیکی را در شکاف کوچک بین نمایشگر و قاب آیفون قرار دهید. با دقت فشار وارد کنید و به آرامی صفحه نمایش را باز کنید و از پایین شروع کنید.

5. باتری را جدا کنید: محل اتصال باتری را که معمولاً نزدیک پایین آیفون قرار دارد، پیدا کنید. از ابزار یا اسپاجر پلاستیکی برای جدا کردن کانکتور باتری با بلند کردن آرام آن استفاده کنید.

6. سوکت شارژ قدیمی را بردارید: سوکت شارژ را که به مین برد آیفون متصل است، پیدا کنید. کابل های نواری یا کانکتورهایی را که به سوکت شارژ وصل شده اند با احتیاط جدا کنید. پس از جدا شدن، سوکت شارژ قدیمی را از آیفون جدا کنید.

7. سوکت شارژ جدید را نصب کنید: سوکت شارژ جایگزین را بردارید و با احتیاط آن را به صفحه اصلی وصل کنید و مطمئن شوید که همه کانکتورها و کابل های روبانی به درستی تراز شده باشند. به آرامی فشار دهید تا سوکت شارژ در جای خود محکم شود.

8. باتری را دوباره وصل کنید: کانکتور باتری را با تراز کردن آن با سوکت مربوطه و فشار دادن آن به آرامی به سمت پایین وصل کنید.

9. نمایشگر را ببندید: نمایشگر را با دقت ببندید، از بالا شروع کنید، و فشار دهید تا به جای خود بازگردد.

10.  پیچ ها ار ببندید.

تمیز کردن داخل سوکت شارژ آیفون با تینر نیز یکی دیگر از راه کار هایی است که برای رفع مشکل شارژ نشدن آیفون می توانید از آن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات اپل به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی اپل در تهران می باشد. در این نمایندگی ، متخصصان کلیه ی قطعات آسیب دیده که دچار شکستگی ، ترک خوردگی ، سوختگی و… شده اند را با نمونه های با کیفیت تعویض می کنند.

هزینه تعویض سوکت شارژ آیفون13 پرومکس

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون 13 پرومکس این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید، تعمیر و یا استعلام قیمت گوشی آیفون 13 پرومکس با شماره های:09393113974 و  09123113974 تماس بگیرید

آیفون 8 پلاس
نمایندگی تعمیرات آیفون
Mi 9Lite
نمایندگی تعمیرات اندروید
ایرپاد 1 - airpod1
نمایندگی تعمیرات ایرپاد (Airpod)
اسپیکر جاز
نمایندگی تعمیرات انواع اسپیکر
تبلت اچ پی - HP
نمایندگی تعمیرات انواع تبلت
تلویزیون SNOVA-TV
نمایندگی تعمیرات انواع تلویزیون
کنسول بازی 4
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 4
کنسول بازی 5
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 5
اسپیکر میکرولب - آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر میکرولب
اسپیکر هارمن کادرن -آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر هارمن کاردن