نمایندگی جاز

جاز نمایندگی رسمی در ایران ندارد. تعمیراتی و شرکت هایی که خود را نمایندگی تعمیرات یا نمایندگی رسمی معرفی می کنند صرفا از کلمه نمایندگی و رسمی استفاده میکنند. توجه داشته باشید برای تعمیرات اسپیکر جاز خود به مرکز تعمیرات که تخصص در تعمیرات اسپیکر جاز یا هر دستگاه دارند مراجعه کنید.

« تعمیر اسپیکر کنکورد پلاس »

هزینه تعمیر اسپیکر جاز

اکثر تعمیراتی و شرکت ها به واسطه نداشتن اطلاعات کافی کاربران هزینه گزاف از مشتری دریافت می کنند. در آرامیس سرویس این هزینه ها به حداقل رسیده و در صورتی که با با سرویس مشکل دستگاه ها حل شود و با توجه به مدل دستگاه می تواند حد اقل 600000 – 2000000 تومان هزینه داشته باشد.

بلندگوها و اسپیکرهای جاز به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود که تجربه شنیداری را بهبود می بخشد شناخته شده اند. در اینجا برخی از ویژگی های رایجی که می توانید در بلندگوهای جاز بیابید آورده شده است:

1. صدای با کیفیت بالا: 

بلندگوها و اسپیکرهای جاز برای ارائه صدایی غنی، شفاف و دقیق طراحی شده اند. آنها اغلب دارای فن آوری های صوتی و اجزای پیشرفته برای اطمینان از بازتولید دقیق موسیقی هستند.

2. اتصال بلوتوث:

 بسیاری از بلندگوی جاز دارای بلوتوث داخلی هستند که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند، تبلت یا سایر دستگاه های خود را به صورت بی سیم برای پخش موسیقی متصل کنید. این ویژگی راحتی و انعطاف پذیری را در نواختن آهنگ های جاز مورد علاقه شما ارائه می دهد.

لینک های مفید:

تعویض باتری ایرپاد پرو (airpod pro)

تعویض باتری ایرپاد پرو نیو (AirPods Pro New)

3. طراحی قابل حمل: 

بلندگوهای جاز اغلب جمع و جور و سبک وزن هستند که حمل آن ها را آسان می کند. برخی از مدل‌ها حتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر آب یا ضربه مقاوم باشند و برای استفاده در فضای باز مناسب باشند.

4. عمر باتری طولانی: 

برای اطمینان از پخش بی وقفه موسیقی، اسپیکر جاز معمولا عمر باتری طولانی دارند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از آهنگ های جاز مورد علاقه خود برای مدت طولانی بدون نگرانی در مورد شارژ مجدد لذت ببرید.

5. گزینه های اتصال چندگانه:

 علاوه بر بلوتوث، بلندگوهای جاز ممکن است گزینه های اتصال دیگری مانند AUX-in، USB یا اسلات کارت SD را نیز ارائه دهند. این گزینه ها انعطاف پذیری را در اتصال منابع مختلف صوتی به بلندگو فراهم می کنند.

6. عملکرد بلندگو: 

برخی از بلندگوهای جاز دارای یک میکروفون داخلی هستند که به شما امکان می دهد از آنها به عنوان بلندگو استفاده کنید. این ویژگی امکان تماس بدون هندز و تماس های کنفرانسی را فراهم می کند.

 نمایندگی جاز در تهران

آرامیس سرویس نمایندگی تعمیرات بلندگوی جاز (اسپیکر جاز) این تعمیرات را با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد. توجه فرمایید تمامی قطعات مصرفی این نمایندگی اورجینال بوده دارای گارانتی و ضمانت‌نامه رسمی می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار ، شما می توانید برای خرید، تعمیر و یا استعلام قیمت بلندگوی جاز (اسپیکر جاز) با شماره های:09393113974 و  09123113974 تماس بگیرید.

برچسب ها: قیمت اسپیکر جاز ، تعمیر اسپیکر ایستاده ، تعمیر بلندگوی اسپیکر

آیفون 8 پلاس
نمایندگی تعمیرات آیفون
Mi 9Lite
نمایندگی تعمیرات اندروید
ایرپاد 1 - airpod1
نمایندگی تعمیرات ایرپاد (Airpod)
اسپیکر جاز
نمایندگی تعمیرات انواع اسپیکر
تبلت اچ پی - HP
نمایندگی تعمیرات انواع تبلت
تلویزیون SNOVA-TV
نمایندگی تعمیرات انواع تلویزیون
کنسول بازی 4
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 4
کنسول بازی 5
نمایندگی تعمیر پلی استیشن 5
اسپیکر میکرولب - آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر میکرولب
اسپیکر هارمن کادرن -آرامیس سرویس
تعمیر اسپیکر هارمن کاردن